Veelgestelde vragen

Hieronder het antwoord op enkele veelgestelde vragen:

1. Hoe plaats ik een bestelling?

U kunt een bestelling plaatsen via onze webshop, u dient dan het gewenste  product in uw winkelwagentje te leggen en de onderstaande stappen te doorlopen:

  1. Plaats het gewenste product in uw boodschappenmandje
  2. Selecteer verzendwijze
  3. Keur de Algemene Voorwaarden goed
  4. Selecteer betaalwijze
  5. Voer de verzendgegevens in
  6. Controleer uw order
  7. Verstuur uw order (pas nu is uw bestelling definitief)

U kunt uw bestelling ook doorgeven per telefoon: 0182-586670, of per mail: info@nieuwlandelijk.nl

2. Welke betaalmogelijkheden zijn er?

U kunt online op de volgende wijze betalen:

  • Paypal
  • Ideal
  • Per bank overmaken
  • Betalen bij afhalen/bezorging

Als u uw bestelling per telefoon of per mail heeft gedaan, dan heeft u de keuze uit de volgende betaalwijzen:

  • Per bank overmaken  
  • Betalen bij bezorging/afhalen (mobiele pin aanwezig)
  • Paypal

3. Wat zijn de verzend- en bezorgkosten?

Nederland

Sommige kleinmeubelen kunnen per pakketpost verzonden worden. Wij hanteren de tarieven van TNT post:

  • 0-10 kg    € 5,- (mits niet hoger/langer dan 100 cm)
  • 10-30 kg  € 10,-

Alle overige meubelen worden door onze eigen bezorgservice afgeleverd. Hiervoor hanteren wij een bijdrage afhankelijk van het aantal kilometers gerekend van Gouda tot uw woonplaats. Wij bezorgen de meubel(s) tot op de begane grond. Mocht u op een verdieping wonen met lift, houdt er dan rekening mee dat het meubel in deze lift moet passen. Is er geen lift aanwezig, laat ons dit dan vooraf weten, dan kunnen wij met u overleggen wat de mogelijkheden zijn m.b.t. het huren van een verhuislift.

Woont u in Gouda, dan rekenen wij geen bezorgkosten.

De bezorgkosten zijn als volgt ingedeeld:

  • Van 0 t/m 25 kilometer € 20,00
  • Van 25 t/m 75 kilometer € 40,00
  • Van 75 t/m 125 kilometer € 60,00
  • Van 125 t/m 200 kilometer € 80,00

De bovenstaande bezorgkosten worden na uw bestelling extern (als extra) berekend en bij aflevering contant, of per pin aan de chauffeur betaald.

Bij bestellingen boven de € 1.000,- hanteren wij speciale tarieven, neemt u hiervoor contact met ons op via het telefoonnummer 0182-586670. U kunt de goederen na bestelling uiteraard ook bij onze winkel afhalen.

België

Voor verzending bezorging naar België gelden eveneens bovenstaande bezorgkosten. Het is ook mogelijk bepaalde meubelen via de pakketservice DPD te verzenden, de kosten hiervoor variëren van € 15,- tot € 30,-

4. Wat is mijn bedenktijd?

Omdat de producten van Nieuwlandelijk speciaal voor u op bestelling gemaakt worden gelden er afwijkende voorwaarden m.b.t. de bedenktijd. Zie voor meer informatie artikel 6 van onze Algemene Voorwaarden bij maatpoducten.

5. Wat is de levertijd?

Na ontvangst van uw bestelling nemen wij binnen enkele dagen contact met u op over de te verwachten levertijd. Deze varieert per product.

6. Mijn product heeft een defect, wat te doen?

Voor de snelste afhandeling bel naar het telefoonnummer: 0182-586670. U kunt ook een mail sturen naar info@nieuwlandelijk.nl met daarin een omschrijving van het defect, eventueel onderbouwd met foto's. Wij nemen dan binnen enkele dagen contact met u op over de mogelijkheden om het defect op te lossen.

7. Hoe kan ik mijn product retourneren?

Omdat de producten van Nieuwlandelijk speciaal voor u besteld en gemaakt worden in de door u gewenste kleur, maat, of materialen, gelden andere voorwaarden m.b.t. uw herroepingsrecht. Zie voor meer informatie artikel 6 en 7 van onze Algemene Voorwaarden.

8. Wat is jullie bankrekeningnummer?

Ons bankrekeningnummer is NL79RABO0150870493 t.n.v. Zitten en Liggen te Gouda. Ons Bic is RABONL2U